אם אתה לא מצליח להתחבר / לבצע כניסה, יכולות להיות לכך כמה סיבות:
1. אין לך חשבון במערכת או שלא סיימת תהליך רישום.
כניסה למערכת טיימטייבל דורשת חשבון פעיל.
על מנת להירשם יש לקבל הזמנה לרישום או קוד רישום ולסיים תהליך רישום .
במסגרת תהליך זה בוחרים שם משתמש וסיסמה ומזינים פרטים. בסיום התהליך מועברים לאתר.
במידה ולא קיבלת הזמנה להרשם עליך לפנות למנהל הישיר במקום עבודתך על מנת שישלח לך הזמנה להרשם.
אם אתה לא בטוח אם קיבלת מומלץ לבדוק גם בדואר הזבל/ספאם.
2. לא סיימת את תהליך הרישום.
במידה וקיבלת הזמנה להרשם במייל עליך ללחוץ על הקישור במייל
ולפעול לפי ההוראות. במסרת התהליך תבחר גם שם משתמש וסיסמה ובסיום תועבר למערכת.
3. נרשמת כבר ואתה לא מצליח להכנס.
שים לב שאתה בעמוד כניסה למערכת
שים לב שאתה מזין שם משתמש וסיסמה נכונים. ניתן גם להזין את המייל איתו נרשמת במקום המשתמש
וודא שהסיסמה שאתה מזין נכונה. יש לשים לב לאויות גדולות וקטנות, לשפת ההקלדה ולתויים מיוחדים.
ניתן ללחוץ על אייקון הצג סיסמה על מנת לראות את התווים שאתה מקליד.
אם אתה לא בטוח ניתן לאפס אותה דרך העמוד כניסה.
יש ללחוץ על שכחת סיסמה.
אם הכתובת שלך לא נמצאה במערכת זה אומר שלא נרשמת או שנרשמת עם כתובת איימייל אחרת מזאת
שאתה מנסה.
במידה והמייל נשלח יש ללחוץ על הקישור במייל ולאפס סיסמה.
אם המייל לא מגיע יש לבדוק גם בתיבת דואר הזבל/ספאם.
להלן הסבר קצר על איפוס סיסמה
במידה ואין לכם אפשרות להכנס למייל לצורך איפוס סימסה ורוצים לעדכן מייל
ניתן באופן חריג לפנות לתמיכה שלנו
מהכתובת החדשה שלכם ולבקש לעדכן כתובת מייל ולציין
שם מלא,
שם האירגון
וכתובת המייל נוכחית איתה אתם רשומים
מומלץ לאחר הכניסה לאמת גם מספר נייד כל שתוכלו לשחזר סיסמה גם באמצעי זה.
במידה ועובד באירגון לא מצליח להתחבר
יש לוודא שהוא רשום במערכת ושהוא מנסה להתחבר עם שם המשתמש/מייל איתו נרשם.
במידה ולא נרשם יש להזמין אותו למערכת. דרך עובדים-> הוספת/הזמנת עובד
העובד יקבל הזמנה לרישום במייל. כחלק מהתהליך העובד יבחר שם משתמש וסיסמה ובסיום יוכל להכנס למערכת
במידה והעובד קיים יש לוודא שהוא מזין שם משתמש וסיסמה נכונים.
אם הוא לא בטוח מומלץ לאפס סיסמה
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר